Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Alzotr
2019-02-24, 23:49
PRZEKSZTAŁCENIE S1
Autor Wiadomość
goldens

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 169
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-12-04, 23:31   PRZEKSZTAŁCENIE S1

SIEMA

Proponuję przekształcić ten serwer, najpierw dlaczego, a potem jak:

POWÓD PIERWSZY:
Na serwie sa gracze zarowno z s1, jak i s2, gracze z s2 sa w chuj niezadowoleni z tego, co sie na nim dzieje, i jak on wyglada (patrz ludzie od smigi +- 15 ososb przestalo grac ot tak z dnia na dzien bo sie wkurwili, i nie tylko oni)

POWÓD DRUGI:
Expienie na s1 WKURWIA, gdy na 900 lvlu moga cie wysadzic 3 jebane chibi rocco, bo co chwile dostaja furii xD, glupiego rocco nie wysolujesz, i senzu na expa wastujesz jak pojebion, s2 za to, by bylo zbyt latwe

POWÓD TRZECI:
ŚWIEŻOŚĆ, w końcu by było coś "nowego", a nie jakiś kolejny gównoquest, którego nikomu oprócz paru koneserów gry RPG nie chce się robić (patrz UI, Future, Young, Legendary set [tego drugiego to chyba nikt do teraz kurwa nie ma xD]

No, mysle ze powodow wystarczy

Jak przeksztalcic:

Zrobienie max reba z 700 na 1k (ofc wszystkim, ktorzy maja maxa dac reba 1k)
1.Level albo zostawic taki jak jest, albo zwiekszyć 1,2x (Jak ktoś ma 800, to dostaje 960)
Osobiscie bym go zwiekszyl, by gracze z topki nie beczeli, ze stracili czas i piniondz, no ale to wyjebane
2. Enfo DWA RAZY MNIEJSZE niz na s2
Z tego co pamietam, to enfo bylo mniej wiecej na poziomie 1:1 (Jak padles i spadlo co 15 lvli, to mogles dostac za typa jakos 15 lvli max), proponuje zrobic x2 mniejsze.

No i w sumie to tyle ze zmian, ktore chcieliby gracze
Jak wam ludzie wplacaja hajs na ten serwer, to chociaz sie ich kurwa raz posluchajcie, eluwa milej nocy

A jak są jakieś RPG grajki, to odpalcie im serwer pokroju kiedyś s4, będzie se tam grało te 5 osob pokroju krychy xp i se beda robic questy xD
 
 
 
tusty71

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sie 2018
Posty: 39
Wysłany: 2018-12-04, 23:34   

polecam tego allegrowicza +1
 
 
 
sinsej

Dołączył: 08 Wrz 2018
Posty: 17
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-12-04, 23:35   

piekna analiza, za
 
 
 
Zeraw


Nick: Kiedys
Dołączył: 08 Lis 2018
Posty: 28
Skąd: Napewno ale kiedy
Wysłany: 2018-12-04, 23:35   

http://forum.dbvictory.eu/viewtopic.php?t=582
Kontynuujemy walke o serwer bo chyba sie ktos poddal palcem nie wskazuje.
Proponuje w regulaminie dodac punkt
"Słuchac graczy"

no ale cos to zmieni i moze bedzie lepiej

ZA
 
 
 
Uther 

Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 22
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-12-04, 23:35   

Piękny pomysł, jak najbardziej za, z miejsca pozdrawiam Tharastera, Masorza i autora postu - Goldensa.
_________________
 
 
 
Tharaster

Dołączył: 02 Wrz 2018
Posty: 4
Wysłany: 2018-12-04, 23:39   

Niezmiernie szanuję za podaną propozycję, zróbcie dla mnie s4 bo jednak fajno sie gra dla fabuły

Witek również przesyłam pozdrowienia.
 
 
 
ulicznebajlando

Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 9
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 08:17   

Super pomysł krulu, mam nadzieję że ujrzy to światło dzienne w następnej aktualizacji tej znakomitej gry
 
 
 
Zbychu 


Nick: Zbychu
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 68
Skąd: City Center
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 13:16   

13:14 Online: 21 graczy. (Pomoc: 0)
^

xD

jestem na tak oczywiscie
_________________
 
 
 
sajmons 


Nick: Global Messages
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 19
Skąd: Forum dbvowskie
Wysłany: 2018-12-05, 13:30   

@zbychu
To ja prowadze statystyki w polowie miesiaca udostepnie srednia ilosc graczy
Status: Online
Graczy: 23/200 13:30
 
 
 
ulicznebajlando

Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 9
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 14:20   

Status: Online
Graczy: 27/200
14:20
Przez 50 minut liczba graczy wzrosła o 4.
 
 
 
krychaxp 


Nick: Krychaxp
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 183
Skąd: DBV
Ostrzeżeń:
 1000/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 14:20   

Jestem za przekształceniem S1 oraz :
Trzeba pamiętać, że jeżeli chcemy zwiększyć lvl przed rebem o "x" razy to exp rate i obecny lvl po rebie trzeba też zwiększyć o tyle samo, więc (powiększamy ok. 1,43 raza):
• przed rebem lvl z 700 na 1000
• exp rate z 4 na ok.6
• lvl teraz razy 1,43
• co do enfo:
Po długich obliczeniach wyszło mi takie coś:
(załóżmy, że lvl/exp za zabicie jednego gracza jest równo dzielony dla zabijających)
(załóżmy, zabity gracz traci ok. 1% obecnego lvl)
LU-lvl gracza co umarł
L-liczba graczy, która zabiła jedna osobe
LZ-lvl gracza który zabił dla danego gracza
OL-otrzymany lvl za zabicie gracza dla danego gracza
System dostawania lvl za zabijanie:


/\ jeśli sobie rozpatrzeć przypadki to nie możemy robić wtedy trójkątów, kwadratów itp.
oraz np. gdyby :("=>"="to wtedy gracze mają")
1200lvl zabił 200lvl => 1200lvl i 198lvl
200lvl zabił 1200lvl => 236lvl i 1188lvl
1200lvl zabił 1200lvl =>1206lvl i 1188lvl
2x (1200lvl) zabił 1200lvl =>2x(1204lvl) i 1188lvl
3x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1203lvl) i 1188lvl
4x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202,4lvl) i 1188lvl
5x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202lvl) i 1188lvl
3x (1000lvl) zabił 1200lvl =>3x(1003,6lvl) i 1188lvl
3x (700lvl) zabił 1000lvl =>6x(701,8lvl) i 990lvl
990lvl zabił 3x(701,8lvl) =>997,4lvl i 3x(695lvl)

{
( trójkąt:każdy zostaje zabity przez 2)
Mamy: 1000lvl, 1000lvl, 1000lvl
2x(1000lvl) zabija 1000lvl=>2x(1003,3lvl) i 990lvl
(990lvl i 1003,3lvl) zabija 1003,3lvl=>(993,4lvl i 1006,6lvl) i 993,3lvl
(993,4lvl i 993,3lvl) zabija 1006,6lvl=>(996,8lvl i 996,7lvl) zabija 996,5lvl
Rezultat 996,8lvl , 996,7lvl , 996,5lvl
}
inne:
(600lvl,700lvl,900lvl) zabija 1000lvl=>604,1lvl, 703,6lvl, 902,8lvl i 990lvl

Sądzę, że to dobry sposób na dostawanie lvl za zabicia, a jak nie to napiszcie co xd
 
 
 
goldens

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 169
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 14:26   

krychaxp napisał/a:
Jestem za przekształceniem S1 oraz :
Trzeba pamiętać, że jeżeli chcemy zwiększyć lvl przed rebem o "x" razy to exp rate i obecny lvl po rebie trzeba też zwiększyć o tyle samo, więc (powiększamy ok. 1,43 raza):
• przed rebem lvl z 700 na 1000
• exp rate z 4 na ok.6
• lvl teraz razy 1,43
• co do enfo:
Po długich obliczeniach wyszło mi takie coś:
(załóżmy, że lvl/exp za zabicie jednego gracza jest równo dzielony dla zabijających)
(załóżmy, zabity gracz traci ok. 1% obecnego lvl)
LU-lvl gracza co umarł
L-liczba graczy, która zabiła jedna osobe
LZ-lvl gracza który zabił dla danego gracza
OL-otrzymany lvl za zabicie gracza dla danego gracza
System dostawania lvl za zabijanie:
Obrazek

/\ jeśli sobie rozpatrzeć przypadki to nie możemy robić wtedy trójkątów, kwadratów itp.
oraz np. gdyby :("=>"="to wtedy gracze mają")
1200lvl zabił 200lvl => 1200lvl i 198lvl
200lvl zabił 1200lvl => 236lvl i 1188lvl
1200lvl zabił 1200lvl =>1206lvl i 1188lvl
2x (1200lvl) zabił 1200lvl =>2x(1204lvl) i 1188lvl
3x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1203lvl) i 1188lvl
4x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202,4lvl) i 1188lvl
5x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202lvl) i 1188lvl
3x (1000lvl) zabił 1200lvl =>3x(1003,6lvl) i 1188lvl
3x (700lvl) zabił 1000lvl =>6x(701,8lvl) i 990lvl
990lvl zabił 3x(701,8lvl) =>997,4lvl i 3x(695lvl)

{
( trójkąt:każdy zostaje zabity przez 2)
Mamy: 1000lvl, 1000lvl, 1000lvl
2x(1000lvl) zabija 1000lvl=>2x(1003,3lvl) i 990lvl
(990lvl i 1003,3lvl) zabija 1003,3lvl=>(993,4lvl i 1006,6lvl) i 993,3lvl
(993,4lvl i 993,3lvl) zabija 1006,6lvl=>(996,8lvl i 996,7lvl) zabija 996,5lvl
Rezultat 996,8lvl , 996,7lvl , 996,5lvl
}
inne:
(600lvl,700lvl,900lvl) zabija 1000lvl=>604,1lvl, 703,6lvl, 902,8lvl i 990lvl

Sądzę, że to dobry sposób na dostawanie lvl za zabicia, a jak nie to napiszcie co xd


nawet nie wiem o chuj tam chodzi ale dejcie enfo kilka lvli
 
 
 
krychaxp 


Nick: Krychaxp
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 183
Skąd: DBV
Ostrzeżeń:
 1000/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 14:28   

chodzi o system przyznawania lvl za gracza ...
 
 
 
ulicznebajlando

Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 9
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 14:32   

KRYCHA CO TY CPIESZ WEZ TO ODSTAW PROSZE
 
 
 
krychaxp 


Nick: Krychaxp
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 183
Skąd: DBV
Ostrzeżeń:
 1000/3/6
Wysłany: 2018-12-05, 14:40   

nie bo dobre
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10