Proponuję przekształcić ten serwer, najpierw dlaczego, a potem jak:
POWÓD PIERWSZY:
Na serwie sa gracze zarowno z s1, jak i s2, gracze z s2 sa w chuj niezadowoleni z tego, co sie na nim dzieje, i jak on wyglada (patrz ludzie od smigi +- 15 ososb przestalo grac ot tak z dnia na dzien bo sie wkurwili, i nie tylko oni)
POWÓD DRUGI:
Expienie na s1 WKURWIA, gdy na 900 lvlu moga cie wysadzic 3 jebane chibi rocco, bo co chwile dostaja furii xD, glupiego rocco nie wysolujesz, i senzu na expa wastujesz jak pojebion, s2 za to, by bylo zbyt latwe
POWÓD TRZECI:
ŚWIEŻOŚĆ, w końcu by było coś "nowego", a nie jakiś kolejny gównoquest, którego nikomu oprócz paru koneserów gry RPG nie chce się robić (patrz UI, Future, Young, Legendary set [tego drugiego to chyba nikt do teraz kurwa nie ma xD]
No, mysle ze powodow wystarczy
Jak przeksztalcic:
Zrobienie max reba z 700 na 1k (ofc wszystkim, ktorzy maja maxa dac reba 1k)
1.Level albo zostawic taki jak jest, albo zwiekszyć 1,2x (Jak ktoś ma 800, to dostaje 960)
Osobiscie bym go zwiekszyl, by gracze z topki nie beczeli, ze stracili czas i piniondz, no ale to wyjebane
2. Enfo DWA RAZY MNIEJSZE niz na s2
Z tego co pamietam, to enfo bylo mniej wiecej na poziomie 1:1 (Jak padles i spadlo co 15 lvli, to mogles dostac za typa jakos 15 lvli max), proponuje zrobic x2 mniejsze.
No i w sumie to tyle ze zmian, ktore chcieliby gracze
Jak wam ludzie wplacaja hajs na ten serwer, to chociaz sie ich kurwa raz posluchajcie, eluwa milej nocy
A jak są jakieś RPG grajki, to odpalcie im serwer pokroju kiedyś s4, będzie se tam grało te 5 osob pokroju krychy xp i se beda robic questy xD
tusty71 Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2018 Posty: 39
Jestem za przekształceniem S1 oraz :
Trzeba pamiętać, że jeżeli chcemy zwiększyć lvl przed rebem o "x" razy to exp rate i obecny lvl po rebie trzeba też zwiększyć o tyle samo, więc (powiększamy ok. 1,43 raza):
• przed rebem lvl z 700 na 1000
• exp rate z 4 na ok.6
• lvl teraz razy 1,43
• co do enfo:
Po długich obliczeniach wyszło mi takie coś:
(załóżmy, że lvl/exp za zabicie jednego gracza jest równo dzielony dla zabijających)
(załóżmy, zabity gracz traci ok. 1% obecnego lvl)
LU-lvl gracza co umarł
L-liczba graczy, która zabiła jedna osobe
LZ-lvl gracza który zabił dla danego gracza OL-otrzymany lvl za zabicie gracza dla danego gracza
System dostawania lvl za zabijanie:
/\ jeśli sobie rozpatrzeć przypadki to nie możemy robić wtedy trójkątów, kwadratów itp.
oraz np. gdyby :("=>"="to wtedy gracze mają")
1200lvl zabił 200lvl => 1200lvl i 198lvl
200lvl zabił 1200lvl => 236lvl i 1188lvl
1200lvl zabił 1200lvl =>1206lvl i 1188lvl
2x (1200lvl) zabił 1200lvl =>2x(1204lvl) i 1188lvl
3x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1203lvl) i 1188lvl
4x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202,4lvl) i 1188lvl
5x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202lvl) i 1188lvl
3x (1000lvl) zabił 1200lvl =>3x(1003,6lvl) i 1188lvl
3x (700lvl) zabił 1000lvl =>6x(701,8lvl) i 990lvl
990lvl zabił 3x(701,8lvl) =>997,4lvl i 3x(695lvl)
{
( trójkąt:każdy zostaje zabity przez 2)
Mamy: 1000lvl, 1000lvl, 1000lvl
2x(1000lvl) zabija 1000lvl=>2x(1003,3lvl) i 990lvl
(990lvl i 1003,3lvl) zabija 1003,3lvl=>(993,4lvl i 1006,6lvl) i 993,3lvl
(993,4lvl i 993,3lvl) zabija 1006,6lvl=>(996,8lvl i 996,7lvl) zabija 996,5lvl
Rezultat 996,8lvl , 996,7lvl , 996,5lvl
}
inne:
(600lvl,700lvl,900lvl) zabija 1000lvl=>604,1lvl, 703,6lvl, 902,8lvl i 990lvl
Sądzę, że to dobry sposób na dostawanie lvl za zabicia, a jak nie to napiszcie co xd
goldens Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2018 Posty: 169
Jestem za przekształceniem S1 oraz :
Trzeba pamiętać, że jeżeli chcemy zwiększyć lvl przed rebem o "x" razy to exp rate i obecny lvl po rebie trzeba też zwiększyć o tyle samo, więc (powiększamy ok. 1,43 raza):
• przed rebem lvl z 700 na 1000
• exp rate z 4 na ok.6
• lvl teraz razy 1,43
• co do enfo:
Po długich obliczeniach wyszło mi takie coś:
(załóżmy, że lvl/exp za zabicie jednego gracza jest równo dzielony dla zabijających)
(załóżmy, zabity gracz traci ok. 1% obecnego lvl)
LU-lvl gracza co umarł
L-liczba graczy, która zabiła jedna osobe
LZ-lvl gracza który zabił dla danego gracza OL-otrzymany lvl za zabicie gracza dla danego gracza
System dostawania lvl za zabijanie:
Obrazek
/\ jeśli sobie rozpatrzeć przypadki to nie możemy robić wtedy trójkątów, kwadratów itp.
oraz np. gdyby :("=>"="to wtedy gracze mają")
1200lvl zabił 200lvl => 1200lvl i 198lvl
200lvl zabił 1200lvl => 236lvl i 1188lvl
1200lvl zabił 1200lvl =>1206lvl i 1188lvl
2x (1200lvl) zabił 1200lvl =>2x(1204lvl) i 1188lvl
3x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1203lvl) i 1188lvl
4x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202,4lvl) i 1188lvl
5x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202lvl) i 1188lvl
3x (1000lvl) zabił 1200lvl =>3x(1003,6lvl) i 1188lvl
3x (700lvl) zabił 1000lvl =>6x(701,8lvl) i 990lvl
990lvl zabił 3x(701,8lvl) =>997,4lvl i 3x(695lvl)
{
( trójkąt:każdy zostaje zabity przez 2)
Mamy: 1000lvl, 1000lvl, 1000lvl
2x(1000lvl) zabija 1000lvl=>2x(1003,3lvl) i 990lvl
(990lvl i 1003,3lvl) zabija 1003,3lvl=>(993,4lvl i 1006,6lvl) i 993,3lvl
(993,4lvl i 993,3lvl) zabija 1006,6lvl=>(996,8lvl i 996,7lvl) zabija 996,5lvl
Rezultat 996,8lvl , 996,7lvl , 996,5lvl
}
inne:
(600lvl,700lvl,900lvl) zabija 1000lvl=>604,1lvl, 703,6lvl, 902,8lvl i 990lvl
Sądzę, że to dobry sposób na dostawanie lvl za zabicia, a jak nie to napiszcie co xd
nawet nie wiem o chuj tam chodzi ale dejcie enfo kilka lvli
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum