Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Alzotr
2019-02-24, 23:52
PK - Before/After REBORN
Autor Wiadomość
dpieka 


Nick: Dominik
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-07, 17:48   PK - Before/After REBORN

Witam.

Chciałbym zgłosić propozycję, aby gracze przed rebornem nie mogli być atakowani przez graczy po rebornie. Gracze przed rebornem nie mają kompletnie żadnych szans na walkę z takim typem. Jest niby jakaś tam granica poziomowa, ale co z tego skoro on jest po rebornie i jest 1000% silniejszy od gościa przed rebornem. Moim zdaniem to strasznie zniechęca nowych graczy, w tym z resztą mnie, a jest to na porządku dziennym. Człowiek chce spokojnie pograć, to wpada kozak po rebornie na 200 poziomie i zabija gościa przed rebornem też na 200 poziomie... jaki to ma sens? Nie będę się rozpisywał, bo każdy wie o co chodzi.

Moja propozycja to zmienić system gry tak, aby gracze przed rebornem mogli walczyć między sobą, a po rebornie z graczami po rebornie. Będzie to najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie.


Pozdrawiam.
 
 
 
Alzotr 

Nick: Alzotr
Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 21 Lip 2018
Posty: 220
Ostrzeżeń:
 999/3/6
Wysłany: 2018-08-07, 18:22   

Zgodzę się z tym, że zniechęca to nowym graczy bo jest tak na pewno. Ale żeby usunąć całkowicie możliwość to raczej nie. :/ Jak już, to żeby dawało komuś np. 2 albo nawet 3 fragi jeśli się odpali w zależności od tego jaki lvl ma dana osoba przed rebem, np.
<400 to daje 2 fragi dla osoby która się odpaliła (ta po rebie);
≥400 to daje 3 fragi dla osoby która się odpaliła (ta po rebie).
Wtedy może, tak z chęcią z tak zwanej 'nudy' nie będą wpadać po przed rebowc'ów. :)
 
 
 
dpieka 


Nick: Dominik
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-07, 19:12   

Alzotr napisał/a:
Zgodzę się z tym, że zniechęca to nowym graczy bo jest tak na pewno. Ale żeby usunąć całkowicie możliwość to raczej nie. :/ Jak już, to żeby dawało komuś np. 2 albo nawet 3 fragi jeśli się odpali w zależności od tego jaki lvl ma dana osoba przed rebem, np.
<400 to daje 2 fragi dla osoby która się odpaliła (ta po rebie);
≥400 to daje 3 fragi dla osoby która się odpaliła (ta po rebie).
Wtedy może, tak z chęcią z tak zwanej 'nudy' nie będą wpadać po przed rebowc'ów. :)


Wszystko w porządku, tylko mimo wszystko te <400 i >400 też nie mają sensu. Weź gościa przed rebornem i przed last transformem na 400 poziomie i niech go zaatakuje 400 poziom po rebornie... również nie będzie miał szans ten przed rebem. Więc żeby skutecznie ich zniechęcić to całkowicie wyłączyć możliwość atakowania graczy przed rebornem przez graczy po rebie, albo niech faktycznie po zabiciu gracza przed rebornem przez gracza po rebornie daje mu np. tyle fragów, że jeden będzie mu brakował do red skull'a. Wtedy MOŻE nie będzie im się chciało zniechęcać ludzi do gry.
 
 
 
Alzotr 

Nick: Alzotr
Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 21 Lip 2018
Posty: 220
Ostrzeżeń:
 999/3/6
Wysłany: 2018-08-07, 19:17   

dpieka napisał/a:
Alzotr napisał/a:
Zgodzę się z tym, że zniechęca to nowym graczy bo jest tak na pewno. Ale żeby usunąć całkowicie możliwość to raczej nie. :/ Jak już, to żeby dawało komuś np. 2 albo nawet 3 fragi jeśli się odpali w zależności od tego jaki lvl ma dana osoba przed rebem, np.
<400 to daje 2 fragi dla osoby która się odpaliła (ta po rebie);
≥400 to daje 3 fragi dla osoby która się odpaliła (ta po rebie).
Wtedy może, tak z chęcią z tak zwanej 'nudy' nie będą wpadać po przed rebowc'ów. :)


Wszystko w porządku, tylko mimo wszystko te <400 i >400 też nie mają sensu. Weź gościa przed rebornem i przed last transformem na 400 poziomie i niech go zaatakuje 400 poziom po rebornie... również nie będzie miał szans ten przed rebem. Więc żeby skutecznie ich zniechęcić to całkowicie wyłączyć możliwość atakowania graczy przed rebornem przez graczy po rebie, albo niech faktycznie po zabiciu gracza przed rebornem przez gracza po rebornie daje mu np. tyle fragów, że jeden będzie mu brakował do red skull'a. Wtedy MOŻE nie będzie im się chciało zniechęcać ludzi do gry.

2/3 fragi to jest max, max ile może dawać jak już bo teraz i tak są problemu z fragami na warach często. Odnośnie tego, że nie daję rady - taki jest po prostu zamysł, żeby reborn miał przewagę nad nonborn'em. Ale jeśli po rebowce wpadają, tak o z nudy po przed rebowców, to jakoś by wypadało to ogarnąć. Jak dla mnie ja widzę, tylko to tak, żeby dawało więcej fragów. To wtedy tak chętnie bez celowo nie będą zabijać graczy przed rebem bo szkoda im fragów będzie, lepiej na wary zostawić czy na graczy po rebie. :D
 
 
 
Metin2 


Nick: Wplatomat
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 51
Skąd: UK
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-08-07, 19:59   

TYlko nie zapomnij, ze level przed rebornen latwiej odrobic niz po rebornie gdzie z 1 taska ma sie od 40 do 200 lvli w 2 max 3 godzinki a po rebornie godzinka expienia to srednio 10 lvli.

Rozumiem ciebie natomiast takie sytuacje maja sie z reguly do 199 gdy ktos robi reba z 250-700 aby pekowac na low lvl.


Przeciez reborn musi dawac przewage nad innymi^^.
_________________
 
 
 
dpieka 


Nick: Dominik
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-08, 06:46   

Metin2 napisał/a:
TYlko nie zapomnij, ze level przed rebornen latwiej odrobic niz po rebornie gdzie z 1 taska ma sie od 40 do 200 lvli w 2 max 3 godzinki a po rebornie godzinka expienia to srednio 10 lvli.

Rozumiem ciebie natomiast takie sytuacje maja sie z reguly do 199 gdy ktos robi reba z 250-700 aby pekowac na low lvl.


Przeciez reborn musi dawac przewage nad innymi^^.



Zgodzę się, że reborn ma mieć przewagę nad graczami przed rebornem, ale tutaj chodzi o zupełnie co innego. Nowi gracze są notorycznie nękani przez graczy po rebie, którzy chcą chyba właśnie pokazać swoją wyższość. Większość graczy przychodząc na serwer, chce w spokoju pograć i rozwinąć postać, a w większości przypadków zniechęcają się zabijani kilkukrotnie pod rząd przez gracza po rebornie. Moim zdaniem trzeba coś z tym zrobić, bo gracze będą odchodzić z serwera.
 
 
 
Metin2 


Nick: Wplatomat
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 51
Skąd: UK
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-08-08, 07:05   

Wtedy masz parę wyjść:

1. Znaleźć sobie kumpli do gry, którzy pomogą z PK.
2. Zmienić expowisko
3. Pobawić się z takim góra dół najlepiej na paru stakach, kilka razy znudziło się dla ludzi
4. Wchodząc do gry wiedzą, że jest bardziej nastawiona na PVP niż PvE...
5. stać się lepszym



Nie zapomnijmy, że to jest S1 gdzie jest limit fragów, więc prędzej czy później skończy się ich eldorado fragów.
_________________
 
 
 
dpieka 


Nick: Dominik
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-08, 07:13   

Metin2 napisał/a:
Wtedy masz parę wyjść:

1. Znaleźć sobie kumpli do gry, którzy pomogą z PK.
2. Zmienić expowisko
3. Pobawić się z takim góra dół najlepiej na paru stakach, kilka razy znudziło się dla ludzi
4. Wchodząc do gry wiedzą, że jest bardziej nastawiona na PVP niż PvE...
5. stać się lepszym



Nie zapomnijmy, że to jest S1 gdzie jest limit fragów, więc prędzej czy później skończy się ich eldorado fragów.


1. Szukać kumpli w grze, bo sobie ktoś nie radzi to co najmniej żenada, więc inne rozwiązanie
musi mieć miejsce.
2. Zmiana expowiska w przypadku wykonywania niektórych tasków jest nierealna ze względu
na ograniczoną liczbę potworów na innych mapach.
3. Zabawa góra dół z doświadczonym graczem po rebornie zazwyczaj kończy się śmiercią
nowego gracza. Większość graczy po rebornie szykuje combo na innym poziomie niż Ty
aktualnie jesteś i sam wpadasz w pułapkę.
4. Wiadomo, że nastawiamy się na PVP, ale żeby móc cokolwiek zrobić, trzeba mieć możliwość
rozwinięcia postaci, co uniemożliwiają gracze po rebornie.
5. Jak wyżej. Żeby stać się silniejszym, trzeba mieć możliwość ku temu.

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie faktycznie wprowadzenie większej ilości fragów za zabicie pojedynczego gracza przed rebornem przez gracza po rebornie. Myślę, że jak taki za zabicie dostanie na konto z automatu 3 fragi to może mu się odechce drugi raz atakować dużo słabszego od siebie.
 
 
 
Krysiak

Dołączył: 22 Lip 2018
Posty: 40
Wysłany: 2018-08-08, 08:11   

Na nie.. bez sensu, taki za przeproszeniem pajac będzie Ci siedział na expic a ty go nie bd mog bic
 
 
 
dpieka 


Nick: Dominik
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-08, 08:24   

Krysiak napisał/a:
Na nie.. bez sensu, taki za przeproszeniem pajac będzie Ci siedział na expic a ty go nie bd mog bic


Dlaczego od razu pajac? W większości przypadków to gracze po rebornie wbijają na expowisko graczom przed rebornem i ich wyganiają, zazwyczaj zaczynając od razu ich bić.
 
 
 
Zbychu 


Nick: Zbychu
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 68
Skąd: City Center
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-08-09, 08:05   

to wprowadzmy odrazu optional pvp i usunmy findere tak jak ma to miejsce na rlu
_________________
 
 
 
dpieka 


Nick: Dominik
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-09, 09:25   

Zbychu napisał/a:
to wprowadzmy odrazu optional pvp i usunmy findere tak jak ma to miejsce na rlu


Bez przesady. Chodzi tylko o to, żeby przysłowiowe "kozaki", którzy myślą że są królami serwera bo wbili reborn nie przeszkadzali nowym graczom.
 
 
 
sayonara natsu

Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 53
Wysłany: 2018-08-09, 09:31   

I co, wbije ci gosc przed rebem na spawna i masz z nim expic, bo nie ma pvp reb-noreb? Stanowcze nie, takie glupie propozycje prowadza tylko do szybszego upadku servera.
 
 
 
dpieka 


Nick: Dominik
Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-09, 10:08   

sayonara natsu napisał/a:
I co, wbije ci gosc przed rebem na spawna i masz z nim expic, bo nie ma pvp reb-noreb? Stanowcze nie, takie glupie propozycje prowadza tylko do szybszego upadku servera.


W większości przypadków to gracze po rebornie wbijają na expowiska graczom przed rebornem i ich po prostu zabijają jak Ci nie chcą dobrowolnie opuścić miejsca. Wiesz, to działa w dwie strony, więc nie masz racji. Do upadku serwera również doprowadza takie zachowanie "królów serwera". Zniechęcają nowych graczy do dalszej gry. Poza tym powstała propozycja, żeby nie wyłączać całkowitej możliwości zabijania się wzajemnie reb/noreb, ale żeby gracz po rebie dostawał 2-3 fragi za zabicie gracza przed rebem.
 
 
 
sayonara natsu

Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 53
Wysłany: 2018-08-09, 10:48   

Chyba nie rozumiesz na jakiej zasadzie stoja te servery. Serio chcesz jeszcze bardziej ograniczac pvp na serverze? Wszystkie servery predzej czy pozniej upadaja jak nic sie na nich nie dzieje, chociazby ostatnia edycja dbv czy wono. Jest tyle rzeczy ktore zniechecaja ludzi do gry a ty chcesz dodac kolejna, pomysl ile taki server postoi, miesiac/dwa?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




Strona wygenerowana w 0,065 sekundy. Zapytań do SQL: 10