Master System: (pet)
- od 800lvl (po reborn + PACC) mamy możliwość stworzenia ducha pomocnika
- są 3 poziomy master (ducha) - po osiągnięciu na każdym 300lvl wybieramy jeden z kilku boostow do wyboru
- mastera expimy jak zwykła postać, z tym ze musi być obudzony, (!master / aby uśpić !master off) - dostaje TYLKO 5% expa podstawowego z potworków (nie liczą sie bonusy exp gracza! / nie działa party share exp)
- duszek ma 3 wyglądy po osiągnięciu 80, 160 i 220 levelu (musimy go uspać i ponownie wywołać)
- master nie może atakować stworów/graczy i nie może byc też atakowany, może wchodzić do domków / PZ / można prze niego przechodzić / nie widać go w battle list
- duszek znika po wejściu w teleprot, dalsze podróże o czym jesteśmy informowani
- boosty są dodawane do postaci po zalogowaniu, nie trzeba budzić mastera aby je aktywowało (o czym tez pisze przy logowaniu)
Komendy: !master (przywołuje ducha/budzi go), !master off (usypia), !master info (pokazuje jego poziom, ile expa do następnego poziomu itp)
- klient: clasic (klikamy na siebie i '> Master' | Beta: szukaj w 'Addons'
Party system:
- Leader party może zezwolić członkowi na zapraszanie innych graczy do party: !part access, nickCzłonka
- Gracz, który otrzymał pozwolenie na zapraszanie graczy - klika na gracza prawym i '> Invite to Party'
* Zaproszony gracza musi wpisać komendę (pojawi mu sie na ekranie): !party accept, nickLeadera
* Leader zostanie poinformowany ze inny gracz został zaproszony do party (tylko lider może mu cofnąć zaproszenie)
* Członkowie party zostają poinformowani ze dany gracz zaakceptował party (jak normalnie w grze)
PVP Blessing:
- dodaliśmy możliwość zakupu PVP Bless - działa tylko jeżeli zginiemy od gracza (tracimy mniej expa)
- nie tracimy zwykłych blessów
- jeżeli zabije nas potwor tracimy zwykłe blesy/ pvp zostaje jeżeli był wykupiony
- kupujemy w NPC Blssing (jak zwykłe) po wykonaniu misji. (jest tylko jeden glowny bless)
Task (!task / NPC: Deaht Master) !task
- dodaliśmy 3 poziomy taskow (z kazdym poziomem więcej mobow do zabicia)
- po ukończeniu 3 poziomu możliwość walki z bossem (trzeba szukać oznaczonego 'wejścia' na mapie)
- kilka nowych taksów
- itemy dodające na 30 min (lub logouta) (fast booster) (3 puste można wymienić na 1 losowy u Deaht Master)
Guild Mission:
- zmieszano HP potworow na Guild Mission
- Top 3 Guild: gildia, która jest na 1,2 lub 3 miejscu w cotygodniowym "Guild Mission" ma widoczny emblemat (kula 1,2,3*)
Ogólne zmiany:
- Classic klient:
- Log channel(info o expie, dmg itp)
- Wiecej opcji po kliknieciu PPM na gracza/siebie
- Dostajemy informacje ile otrzymaliśmy expa za zabicie potwora
- Zmiany w wyglądzie niektórych drzew, przedmiotów (np parcel/label)
- anti-push na trainach (nie można pushowac gracza przy trainie)
- train nie zrespi się jeśli na jego miejscu stoi gracz/mob
- zmiana mobów na daily quest (4 hard+)
- Nowa wyspa (moby UI) na Future (u NPC Future Travel)
- zmiana potworow na wyspie "Restless" (mocniejsze)
- Football - włączono ponownie boiska + całkowite zmiany wyglądu i systemu.
- zmieniony "look" info o postaci (po kliknięciu prawym > look)
- pojawia się napis w "log" ile otrzymaliśmy exp za potwora
- ikonka PZ-PK (kiedy zniknie nam juz białe 'F' pojawi się ikonka informująca ze nie możemy wejśc w PZ)
- zmiany o których już pewnie zapomniałem, dużo zmian w silniku (systemy spelli, broni itd - niewidoczne dla gracza ale zoptymalizowane pod kątem serwera)
- Beta klient bez błędu, który wyłączał klienta..
- Nowe dungeony wejdą za parę dni (systemu juz gotowe tylko je przetestować, i dodać)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum