Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Alzotr
2019-02-24, 23:52
Kilka propozycji.
Autor Wiadomość
goldens

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 169
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-08-27, 17:41   Kilka propozycji.

Dobra, mam parę propozycji, co zrobić, aby zadowolić graczy (oraz, mam nadzieję, administrację)
Zacznijmy od najgorętszych tematów, a więc fragi oraz enfo:

Fragi są niezmiernie wkurwiające, nie dlatego, że się je ma, ale dlatego, że niektórzy trapują w wąskich przejściach na warach, i dostaje się je za darmo, ba, czasem nawet dostaje sie za to bana
Moje propozycje rozwiązania tych sytuacji:
Opcja pierwsza:
Jeżeli zabijemy gracza, to nie możemy dostać za niego fraga przez następne X czasu, na przykład 20-30 minut
Opcja druga:
Fragi tylko za osoby przed rebem
Z reguły osoby, które się podkładają są po rebie, gdyby usunąć fragi za osoby po rebie, problem by praktycznie zniknął
PVP ENFO:
Pvp enfo aktualnie jest słabe, po prostu nie da się praktycznie nic z niego wyciągnąć po warze (o ile się nie padło ani razu, co się zdarza, no, dość rzadko)
Propozycje są dwie:
1. Enfo, na poziomie kilku lvli za osobę podczas pierwszego zabicia (na przykład 5), lecz jeżeli zabijemy tę samą osobę w ciągu na przykład 24h, to nie dostaniemy już 5 lvli, lecz 2, jeżeli zabijemy trzeci, to 1, jeżeli czwarty to 0.5 i tak dalej, i tak dalej.
2. Enfo na poziomie 1,5-2 lvli za osobę, nie oszukujmy się, enfo jak na s3 sprawiłoby, że ludzie by się pazerzyli na lvle, znów byłyby deski i wystawki i inne tego typu frajerskie zagrywki, a gdyby ktoś dostawał 1,5-2 lvle za osobę, to 1. nie ma opcji na wbicie nie wiadomo jakiego lvla (tak jak pisał Great o 1,5k) no, wbicie takiego lvla nie byloby po prostu mozliwe, bo osoba by ten lvl po prostu tracila przez wary

Nerfy mobów:
Rocco/Fury Rocco - zacznijmy od tego, że te moby kurewsko często dostają furii, no średnio co trzeciego moba to dostajesz rocco w furią, które na hp cię wysadzi tak szybko, że nawet nie zauważysz
Proponuję zmniejszyć ich DMG bądź HP
Mutant Namki - Moby, które nie biją dużo, ale mają tyle HP, że odechciewa się na nich expić (a loot i exp jest dobry) respów z nimi jest sporo, i wystarczyłoby pomniejszyć HP, a automatycznie powstałoby kilka nowych expów.

Fly:
Jeżeli oczywiście nie zajęłoby to dużo roboty, to fajnie jakby dało się coś zrobić z tymi "szarymi" kratkami w miejscach, w których można użyć fly, bo jest to niezmiernie wkurwiające gdy się biega prawym przyciskiem myszy.

Questy na:
Excalibura, Blue Mind Glove, LGH i tym podobne itemy
Niezmiernie ciężko jest je teraz dostać, a sam lightning to wydanie około 4-5 pacców, proponuję dodać questy na te itemy, bądź dać je jako nagrodi z tasków.

Zapraszam do pisania waszych propozycji, oraz wypowiadania się w kwestii moich.
 
 
 
Kerogo 


Nick: Per Ogorek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 125
Skąd: Planeta Giga Nosów
Ostrzeżeń:
 1000/3/6
Wysłany: 2018-08-27, 17:56   

Zmniejszyc ilosc Pointers
Mam prawie 900lvl a mam 34 pointers nie wiem ktory lvl i ile trzeba grac zeby kupic injectorke.
 
 
 
goldens

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 169
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-08-27, 17:59   

Kerogo napisał/a:
Zmniejszyc ilosc Pointers
Mam prawie 900lvl a mam 34 pointers nie wiem ktory lvl i ile trzeba grac zeby kupic injectorke.


O, zapomniałem o tym, ja mam prawie 900 a mam 26 chyba XD
 
 
 
Alzotr 

Nick: Alzotr
Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 21 Lip 2018
Posty: 220
Ostrzeżeń:
 999/3/6
Wysłany: 2018-08-27, 18:10   

1. Opcja pierwsza jak najbardziej dobra.
2. Co do drugiej opcji, jestem na nie. Czemu? Odpowiedź jest prosta, gracze solo po rebie mieli by ciężko bo jakby ktokolwiek z jakiegoś team'u takową osobę zobaczył to od razu wpadają po niego bo i tak nie ma fragów za 'po rebowców'.

PVP ENFO
Tu się trochę zgodzę, bardzo ciężko wyjść na + na warze lecz weźcie też pod uwagę to, że te enfo trzeba ustawić tak, żeby jak już to wyjść na + nie za dużo, z 5-10lvl (moim zdaniem to max, max). Gdyby się dostawało po 1/2lvle to ludzie by naprawdę dużo na + wychodzili niekiedy (tak wiem, nie waruję się ale coś mogę wiedzieć o tym to, że pvm gracz to nie znaczy, że 0 pojęcie jak wyglądają wary teraz).
1. Opcja pierwsza brzmi całkiem sensownie, lecz za duże wartości poziomów jak na moje. Ale sam zamysł bardzo dobry w mojej opinii.
2. 1,5-2 lvle, patrząc na to, że czasami się robi mocne 'przekopy' na warach (albo znalazły by się osoby, co by tylko zaznaczały z czarow/hitow a nie walily combo po to by poziom dostać), to niekiedy by ludzie wychodzili na za dużym + na warach i potem inne team'y by miało ciężko z tym team'em. Nie umiem tego dokładnie wytłumaczyć, sami pomyślcie jako 'żeby to było dobre dla wszystkich' nie tylko dla Was.

Rocco/Fury Rocco + Mutant Namki
Gdyby to zrobić, to zwiększyła by się trochę pula expów. Jak najbardziej za.

Fly
Oczywiście, że fajny pomysł ale to jest tzw. 'drobnostka'. Można by to zmienić lecz jak na moje nie jest to aż tak bardzo potrzebne, są ważniejsze rzeczy.

Questy
Excalibur, Blue mind glove, lgh - obiło mi się coś o uszy, że prawdopodobnie ma wejść jeden nowy sposób na zdobycie lgh po update lecz to mi się tylko obiło o uszy, nie gwarantuję tego w 100%. Wracając do Excalibur'a/Blue Mind Glove, fajnie by było dodać jakiś quest na to i tam do wyboru Exca albo Blue Mind Glove. (np. od 400lvl'a, 3 osoby, trzeba oddać do NPC "X" 3x box +5, 2x box +4 i jakiś specjalny item który by się dropiło z jakiegoś potwora po oddaniu tych boxów)

@edit
Co do PPointers
Zwiększyć częstotliwość respienia się potworów z "F" -1
Zmniejszyć kosztów itemów za PPointers -2
Dodać nowe sposoby zdobycia PPointers -3 (np. z Stone War, który jest martwy a jest bardzo fajnym event'em :) ).
Jedna z powyższych opcji.

Pozdrawiam.
 
 
 
Brazil

Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 37
Wysłany: 2018-08-27, 18:43   Re: Kilka propozycji.

goldens napisał/a:
Nerfy mobów:
Rocco/Fury Rocco - zacznijmy od tego, że te moby kurewsko często dostają furii, no średnio co trzeciego moba to dostajesz rocco w furią, które na hp cię wysadzi tak szybko, że nawet nie zauważysz
Proponuję zmniejszyć ich DMG bądź HP - Nie. Są łatwe do zbicia przecież.
Mutant Namki - Moby, które nie biją dużo, ale mają tyle HP, że odechciewa się na nich expić (a loot i exp jest dobry) respów z nimi jest sporo, i wystarczyłoby pomniejszyć HP, a automatycznie powstałoby kilka nowych expów. - Tak


Zacznijmy od jednej kwestii. Czemu każdy z lepszych potworów zamiast 1 ataku bije aż 3, które się scala w jedno? Imo to jest opcja czemu te moby dostają 'pierdolca'. Grałem kiedyś na otsach HLVL i nigdy nie było problemu, żeby mob miał takiego downa.

goldens napisał/a:
Questy na:
Excalibura, Blue Mind Glove, LGH i tym podobne itemy
Niezmiernie ciężko jest je teraz dostać, a sam lightning to wydanie około 4-5 pacców, proponuję dodać questy na te itemy, bądź dać je jako nagrodi z tasków..

Pewnie, że tak. Ale nie zapomnijmy o jednym Warez już nie pa naście lat, tylko ma sporo na głowie trochę to potrwa zanim wejdzie update w życie. Pewnie na kolejnej edycji.
 
 
 
Zbychu 


Nick: Zbychu
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lip 2018
Posty: 68
Skąd: City Center
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2018-08-29, 14:13   Re: Kilka propozycji.

goldens napisał/a:
Fragi są niezmiernie wkurwiające, nie dlatego, że się je ma, ale dlatego, że niektórzy trapują w wąskich przejściach na warach, i dostaje się je za darmo, ba, czasem nawet dostaje sie za to bana


ta bandel here
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12