Wysłałem przelew przez DotPay z iPKO i nie otrzymałem PPointów.
Data i czas : 20.07.2018 o 15:40.
Kwota: 10 zł
Nr transakcji: M8402-0008
Nick: Lucjan (oczywiście S1)
W razie jakiejkolwiek potrzeby posiadam maila z potwierdzeniem płatności (status: wykonana) oraz zanotowany przelew na koncie bankowym.
Minęło 5 dni i dalej nie mam PP ani nawet żadnej informacji. Było by mi niezmiernie miło gdyby ktoś się pokwapił napisać jakąś konkretną informację odnośnie tej transakcji. Wtedy mógłbym pisać do supportu DotPay albo dalej czekać(?) lub w końcu dostać to co kupiłem prawie tydzień temu.
Nie jesteś jedyny,który ma z tym problem i moim zdaniem to nie my powinniśmy odwoływać się od tego ,tylko administrator,bo oprócz tych którzy założyli temat na forum jest pewnie więcej osób.
A jeśli my zaczniemy za każdym razem odwoływać się ,to problem nie zniknie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum