To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
:: Forum.DBVictory.eu
:: Forum.DBVictory.eu

PL - Rework spelli/postaci

Dodoro - 2019-03-02, 18:35

Mr Domino napisał/a:

9. Cell Wszystko fajne ale moim zdaniem obszar odstaje (słaby)
23.Victorius Dać mu normalny target po reb lekko osłabić obszar ( bo aktualny ¶redni jest)

Vicek ma dobry target, Cell ma obszar taki sam jak vicek i jemu chcesz go poprawiac a vickowi oslabiac, oszalales? Vicek, cell, freeza, bardock, cooler,piccolo,brolly - te postacie bija obszarami bardzo podobnie, ich dmg powinno zostac bez zmian

5. Goku - nowy obszar po rebornie ktory bilby 2x i mial wiekszy zasieg oraz dmg
24. Victorius - dodalbym mu wiekszy zasieg obszaru, zeby bil 2 kratki lewo/prawo dol/gora wiecej czyli taki zasieg jak ma bardock
21. Trunks - zmiana wygladu postaci, wzmocnienie targeta

jesli chodzi o freeze i trunka to nie widze powodu zeby usuwac im trzeci atak z obszaru, to je za bardzo oslabi a i tak rzadko kiedy sie tego uzywa
skupmy sie lepiej kogo poprawic a nie oslabic ;p

Zbychu pięć - 2019-03-03, 15:28

BUMP
snedlug - 2019-03-03, 17:55

Zbychu pięć napisał/a:
Goku:

*Heavy Crush - buff dmg + zmiana obszaru działania na co¶ w tym stylu (+zmiana animacji? xD)
Obrazek

C17, C18, C16:

*Silence na target - tak jak paral u Shina
*lekki buff statów(?)

Dende:

*buff hp kosztem ki? powiedzmy +10 do hp -10 do ki
*nowy obszar, gdyż piccolo dostał :D
*spelle typu Create Small Ki Potion itd usun±ć i dodać Create Ki Potion/Create Health Potion (te, które lecz± 25%), -20% ki, 3 power

Trunk, Freeza:

*nerf obszarów tak, aby mogły bić max 2 razy (aktualnie 3)

Cooler:

*sytuacja jak u Goku z obszarem ale bez buffa dmg

Shin:

*zmiana obszaru żeby odchodził od postaci równomiernie

Spell: Sai Sei

*Ki: 1000
*Exhaust Mega Power Upa
*Ki Level: 65
*Level: 120

Tapion/Black Goku:

*zmiana formuły obszaru na 'Final Sword Furie' Trunka (po zmianach, że uderzy 2x [je¶li wejdzie w ogóle ta zmiana xD])

Brolly:

*obszar tak samo jak u Goku - zmienić obszar działania, bez buffa dmg

Gogetta:

*czas fuzji 1h(?)
*NPC do fuzji
*dodać furie


WSZYSTKIM POSTACIOM UJEDNOLICIĆ DMG Z GLOVE/SWORD?

będę edytował jak co¶ sobie przypomnę

-----------------------------------------------------------------

Off-Topic, ale jeszcze proponuję wprowadzenie WarMode:

*/war invite, nazwa gildii, limit fragów -- wysyłanie warmode przeciwnej gildii
*/war accept, nazwa gildii -- akceptacja propozycji wara
*/war reject, nazwa gildii -- odrzucenie propozycji wara
*/war cancel, nazwa gildii -- anulowanie wysłanej propozycji wara

Wtedy gildie które rozpoczęły ze sob± WarMode mog± się bezkarnie bić do X fragów ustalonych przy wysyłaniu propozycji wara, nikt nie wbija na sobie F.


popierom
no i jezeli faktycznie jest inny dmg z glove/swordow dla różnych postaci to powinien byc identyczny tbh

eryk407 - 2019-03-04, 23:35

dodać jakie¶ piorunki do zamasu
coller lepszy obszar

Yagej - 2019-03-07, 21:58

Specjalnie się zarejestrowałem gdyż usłyszałem że chcecie popsuć obszar freezy któr± gram i trunksa
jaki jest sens?
w takim razie może osłabmy obszar buba bo aktualnie jest lepszy od SFS'a Vegety bo bije wszystko na ekranie i nie musi się zatrzymywać podczas lvlowania
to samo z gigant blaze i furie, to też będziecie nerfić bo da się uderzyć 4 razy?
kto¶ dobrze wyżej napisał "skupmy sie lepiej kogo poprawic a nie oslabic"
jestem za tym żeby poprawić obszary klas takich jak - dendy,goku,cyborgi,zamasu,black goku,tapion,shin,bills i wtedy będzie okej, zwiększyć im dmg

Samis - 2019-03-09, 10:13

Zbychu pięć napisał/a:
Goku:

*Heavy Crush - buff dmg + zmiana obszaru działania na co¶ w tym stylu (+zmiana animacji? xD)
Obrazek

C17, C18, C16:

*Silence na target - tak jak paral u Shina
*lekki buff statów(?)

Dende:

*buff hp kosztem ki? powiedzmy +10 do hp -10 do ki
*nowy obszar, gdyż piccolo dostał :D
*spelle typu Create Small Ki Potion itd usun±ć i dodać Create Ki Potion/Create Health Potion (te, które lecz± 25%), -20% ki, 3 power

Trunk, Freeza:

*nerf obszarów tak, aby mogły bić max 2 razy (aktualnie 3)

Cooler:

*sytuacja jak u Goku z obszarem ale bez buffa dmg

Shin:

*zmiana obszaru żeby odchodził od postaci równomiernie

Spell: Sai Sei

*Ki: 1000
*Exhaust Mega Power Upa
*Ki Level: 65
*Level: 120

Tapion/Black Goku:

*zmiana formuły obszaru na 'Final Sword Furie' Trunka (po zmianach, że uderzy 2x [je¶li wejdzie w ogóle ta zmiana xD])

Brolly:

*obszar tak samo jak u Goku - zmienić obszar działania, bez buffa dmg

Gogetta:

*czas fuzji 1h(?)
*NPC do fuzji
*dodać furie


WSZYSTKIM POSTACIOM UJEDNOLICIĆ DMG Z GLOVE/SWORD?

będę edytował jak co¶ sobie przypomnę

-----------------------------------------------------------------

Off-Topic, ale jeszcze proponuję wprowadzenie WarMode:

*/war invite, nazwa gildii, limit fragów -- wysyłanie warmode przeciwnej gildii
*/war accept, nazwa gildii -- akceptacja propozycji wara
*/war reject, nazwa gildii -- odrzucenie propozycji wara
*/war cancel, nazwa gildii -- anulowanie wysłanej propozycji wara

Wtedy gildie które rozpoczęły ze sob± WarMode mog± się bezkarnie bić do X fragów ustalonych przy wysyłaniu propozycji wara, nikt nie wbija na sobie F.


Popieram

Jedynie dla zamasu bym dodał większy dmg z obszaru albo 2x bicie

szalam2 - 2019-03-18, 17:20
Temat postu: Re: Rework spelli/postaci
1. Bardock - dmg troche powiekszyc z glove
2. Bills - lekki buff obszaru
3. Black Goku - obszar moze?
4. Brolly - na boki +1 range z obszaru
5. Buu - git
6. C16 - do wyjebania, polepszyc obszar albo fale i dać silence na target, moze 0,5sec dluzszy
7. C17 - ^
8. C18 - ^
9. Cell - git
10/ Chibi Trunks - staty(?)
11. Cooler - wiekszy obszar
12. Dendy - git
13. Freeza - lekko polepszyc fale
14. Janemba - lepszy obszar(?)
15. Piccolo - git
16. Shin - git
17. Son Gohan - final sword furie
18. Son Goku -
19. Son Goten - staty(?)
20. Tapion - najlepsza capa, takze git
21. Trunks - git
22. Tsuful - lekko polepszyc obszar
23. Vegeta - git
24. Victorius - git
25. Zamasu - idk
pozdrawiam cieplutko



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group