| 
				
					| Informacje - Update V3.0!
 
 Warez - 2020-02-21, 20:16
 Temat postu: Update V3.0!
 Update!
 (Wersja 3.0 bo duzo zmian klient/silnik)
 
 Master System: (pet)
 - od 800lvl (po reborn + PACC) mamy możliwość stworzenia ducha pomocnika
 - są 3 poziomy master (ducha) - po osiągnięciu na każdym 300lvl wybieramy jeden z kilku boostow do wyboru
 - mastera expimy jak zwykła postać, z tym ze musi być obudzony, (!master / aby uśpić !master off) - dostaje TYLKO 5% expa podstawowego z potworków (nie liczą sie bonusy exp gracza! / nie działa party share exp)
 - duszek ma 3 wyglądy po osiągnięciu 80, 160 i 220 levelu (musimy go uspać i ponownie wywołać)
 - master nie może atakować stworów/graczy i nie może byc też atakowany, może wchodzić do domków / PZ / można prze niego przechodzić / nie widać go w battle list
 - duszek znika po wejściu w teleprot, dalsze podróże o czym jesteśmy informowani
 - boosty są dodawane do postaci po zalogowaniu, nie trzeba budzić mastera aby je aktywowało (o czym tez pisze przy logowaniu)
 Komendy: !master (przywołuje ducha/budzi go), !master off (usypia), !master info (pokazuje jego poziom, ile expa do następnego poziomu itp)
 - klient: clasic (klikamy na siebie i '> Master' | Beta: szukaj w 'Addons'
 
 
 Party system:
 - Leader party może zezwolić członkowi na zapraszanie innych graczy do party: !part access, nickCzłonka
 - Gracz, który otrzymał pozwolenie na zapraszanie graczy - klika na gracza prawym i '> Invite to Party'
 * Zaproszony gracza musi wpisać komendę (pojawi mu sie na ekranie): !party accept, nickLeadera
 * Leader zostanie poinformowany ze inny gracz został zaproszony do party (tylko lider może mu cofnąć zaproszenie)
 * Członkowie party zostają poinformowani ze dany gracz zaakceptował party (jak normalnie w grze)
 
 PVP Blessing:
 - dodaliśmy możliwość zakupu PVP Bless - działa tylko jeżeli zginiemy od gracza (tracimy mniej expa)
 - nie tracimy zwykłych blessów
 - jeżeli zabije nas potwor tracimy zwykłe blesy/ pvp zostaje jeżeli był wykupiony
 - kupujemy w NPC Blssing (jak zwykłe) po wykonaniu misji. (jest tylko jeden glowny bless)
 
 Task (!task / NPC: Deaht Master) !task
 - dodaliśmy 3 poziomy taskow (z kazdym poziomem więcej mobow do zabicia)
 - po ukończeniu 3 poziomu możliwość walki z bossem (trzeba szukać oznaczonego 'wejścia' na mapie)
 - kilka nowych taksów
 - itemy dodające na 30 min (lub logouta) (fast booster)  (3 puste można wymienić na 1 losowy u Deaht Master)
 
 Guild Mission:
 - zmieszano HP potworow na Guild Mission
 - Top 3 Guild: gildia, która jest na  1,2 lub 3 miejscu w cotygodniowym  "Guild Mission" ma widoczny emblemat (kula 1,2,3*)
 
 
 Ogólne zmiany:
 - Classic klient:
 - Log channel(info o expie, dmg itp)
 - Wiecej opcji po kliknieciu PPM na gracza/siebie
 
 - Dostajemy informacje ile otrzymaliśmy expa za zabicie potwora
 - Zmiany w wyglądzie niektórych drzew, przedmiotów (np parcel/label)
 - anti-push na trainach (nie można pushowac gracza przy trainie)
 - train nie zrespi się jeśli na jego miejscu stoi gracz/mob
 - zmiana mobów na daily quest (4 hard+)
 - Nowa wyspa (moby UI) na Future (u NPC Future Travel)
 - zmiana potworow na wyspie "Restless" (mocniejsze)
 - Football - włączono ponownie boiska + całkowite zmiany wyglądu i systemu.
 - zmieniony "look" info o postaci (po kliknięciu prawym > look)
 - pojawia się napis w "log" ile otrzymaliśmy exp za potwora
 - ikonka PZ-PK (kiedy zniknie nam juz białe 'F' pojawi się ikonka informująca ze nie możemy wejśc w PZ)
 - zmiany o których już pewnie zapomniałem, dużo zmian w silniku (systemy spelli, broni itd - niewidoczne dla gracza ale zoptymalizowane pod kątem serwera)
 - Beta klient bez błędu, który wyłączał klienta..
 
 - Nowe dungeony wejdą za parę dni (systemu juz gotowe tylko je przetestować, i dodać)
 
 
 
 
 |  | 
 |  |