To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
:: Forum.DBVictory.eu
:: Forum.DBVictory.eu

PL - PRZEKSZTAŁCENIE S1

goldens - 2018-12-04, 23:31
Temat postu: PRZEKSZTAŁCENIE S1
SIEMA

Proponuję przekształcić ten serwer, najpierw dlaczego, a potem jak:

POWÓD PIERWSZY:
Na serwie sa gracze zarowno z s1, jak i s2, gracze z s2 sa w chuj niezadowoleni z tego, co sie na nim dzieje, i jak on wyglada (patrz ludzie od smigi +- 15 ososb przestalo grac ot tak z dnia na dzien bo sie wkurwili, i nie tylko oni)

POWÓD DRUGI:
Expienie na s1 WKURWIA, gdy na 900 lvlu moga cie wysadzic 3 jebane chibi rocco, bo co chwile dostaja furii xD, glupiego rocco nie wysolujesz, i senzu na expa wastujesz jak pojebion, s2 za to, by bylo zbyt latwe

POWÓD TRZECI:
ŚWIEŻOŚĆ, w końcu by było coś "nowego", a nie jakiś kolejny gównoquest, którego nikomu oprócz paru koneserów gry RPG nie chce się robić (patrz UI, Future, Young, Legendary set [tego drugiego to chyba nikt do teraz kurwa nie ma xD]

No, mysle ze powodow wystarczy

Jak przeksztalcic:

Zrobienie max reba z 700 na 1k (ofc wszystkim, ktorzy maja maxa dac reba 1k)
1.Level albo zostawic taki jak jest, albo zwiekszyć 1,2x (Jak ktoś ma 800, to dostaje 960)
Osobiscie bym go zwiekszyl, by gracze z topki nie beczeli, ze stracili czas i piniondz, no ale to wyjebane
2. Enfo DWA RAZY MNIEJSZE niz na s2
Z tego co pamietam, to enfo bylo mniej wiecej na poziomie 1:1 (Jak padles i spadlo co 15 lvli, to mogles dostac za typa jakos 15 lvli max), proponuje zrobic x2 mniejsze.

No i w sumie to tyle ze zmian, ktore chcieliby gracze
Jak wam ludzie wplacaja hajs na ten serwer, to chociaz sie ich kurwa raz posluchajcie, eluwa milej nocy

A jak są jakieś RPG grajki, to odpalcie im serwer pokroju kiedyś s4, będzie se tam grało te 5 osob pokroju krychy xp i se beda robic questy xD

tusty71 - 2018-12-04, 23:34

polecam tego allegrowicza +1
sinsej - 2018-12-04, 23:35

piekna analiza, za
Zeraw - 2018-12-04, 23:35

http://forum.dbvictory.eu/viewtopic.php?t=582
Kontynuujemy walke o serwer bo chyba sie ktos poddal palcem nie wskazuje.
Proponuje w regulaminie dodac punkt
"Słuchac graczy"

no ale cos to zmieni i moze bedzie lepiej

ZA

Uther - 2018-12-04, 23:35

Piękny pomysł, jak najbardziej za, z miejsca pozdrawiam Tharastera, Masorza i autora postu - Goldensa.
Tharaster - 2018-12-04, 23:39

Niezmiernie szanuję za podaną propozycję, zróbcie dla mnie s4 bo jednak fajno sie gra dla fabuły

Witek również przesyłam pozdrowienia.

ulicznebajlando - 2018-12-05, 08:17

Super pomysł krulu, mam nadzieję że ujrzy to światło dzienne w następnej aktualizacji tej znakomitej gry
Zbychu - 2018-12-05, 13:16

13:14 Online: 21 graczy. (Pomoc: 0)
^

xD

jestem na tak oczywiscie

sajmons - 2018-12-05, 13:30

@zbychu
To ja prowadze statystyki w polowie miesiaca udostepnie srednia ilosc graczy
Status: Online
Graczy: 23/200 13:30

ulicznebajlando - 2018-12-05, 14:20

Status: Online
Graczy: 27/200
14:20
Przez 50 minut liczba graczy wzrosła o 4.

krychaxp - 2018-12-05, 14:20

Jestem za przekształceniem S1 oraz :
Trzeba pamiętać, że jeżeli chcemy zwiększyć lvl przed rebem o "x" razy to exp rate i obecny lvl po rebie trzeba też zwiększyć o tyle samo, więc (powiększamy ok. 1,43 raza):
• przed rebem lvl z 700 na 1000
• exp rate z 4 na ok.6
• lvl teraz razy 1,43
• co do enfo:
Po długich obliczeniach wyszło mi takie coś:
(załóżmy, że lvl/exp za zabicie jednego gracza jest równo dzielony dla zabijających)
(załóżmy, zabity gracz traci ok. 1% obecnego lvl)
LU-lvl gracza co umarł
L-liczba graczy, która zabiła jedna osobe
LZ-lvl gracza który zabił dla danego gracza
OL-otrzymany lvl za zabicie gracza dla danego gracza
System dostawania lvl za zabijanie:


/\ jeśli sobie rozpatrzeć przypadki to nie możemy robić wtedy trójkątów, kwadratów itp.
oraz np. gdyby :("=>"="to wtedy gracze mają")
1200lvl zabił 200lvl => 1200lvl i 198lvl
200lvl zabił 1200lvl => 236lvl i 1188lvl
1200lvl zabił 1200lvl =>1206lvl i 1188lvl
2x (1200lvl) zabił 1200lvl =>2x(1204lvl) i 1188lvl
3x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1203lvl) i 1188lvl
4x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202,4lvl) i 1188lvl
5x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202lvl) i 1188lvl
3x (1000lvl) zabił 1200lvl =>3x(1003,6lvl) i 1188lvl
3x (700lvl) zabił 1000lvl =>6x(701,8lvl) i 990lvl
990lvl zabił 3x(701,8lvl) =>997,4lvl i 3x(695lvl)

{
( trójkąt:każdy zostaje zabity przez 2)
Mamy: 1000lvl, 1000lvl, 1000lvl
2x(1000lvl) zabija 1000lvl=>2x(1003,3lvl) i 990lvl
(990lvl i 1003,3lvl) zabija 1003,3lvl=>(993,4lvl i 1006,6lvl) i 993,3lvl
(993,4lvl i 993,3lvl) zabija 1006,6lvl=>(996,8lvl i 996,7lvl) zabija 996,5lvl
Rezultat 996,8lvl , 996,7lvl , 996,5lvl
}
inne:
(600lvl,700lvl,900lvl) zabija 1000lvl=>604,1lvl, 703,6lvl, 902,8lvl i 990lvl

Sądzę, że to dobry sposób na dostawanie lvl za zabicia, a jak nie to napiszcie co xd

goldens - 2018-12-05, 14:26

krychaxp napisał/a:
Jestem za przekształceniem S1 oraz :
Trzeba pamiętać, że jeżeli chcemy zwiększyć lvl przed rebem o "x" razy to exp rate i obecny lvl po rebie trzeba też zwiększyć o tyle samo, więc (powiększamy ok. 1,43 raza):
• przed rebem lvl z 700 na 1000
• exp rate z 4 na ok.6
• lvl teraz razy 1,43
• co do enfo:
Po długich obliczeniach wyszło mi takie coś:
(załóżmy, że lvl/exp za zabicie jednego gracza jest równo dzielony dla zabijających)
(załóżmy, zabity gracz traci ok. 1% obecnego lvl)
LU-lvl gracza co umarł
L-liczba graczy, która zabiła jedna osobe
LZ-lvl gracza który zabił dla danego gracza
OL-otrzymany lvl za zabicie gracza dla danego gracza
System dostawania lvl za zabijanie:
Obrazek

/\ jeśli sobie rozpatrzeć przypadki to nie możemy robić wtedy trójkątów, kwadratów itp.
oraz np. gdyby :("=>"="to wtedy gracze mają")
1200lvl zabił 200lvl => 1200lvl i 198lvl
200lvl zabił 1200lvl => 236lvl i 1188lvl
1200lvl zabił 1200lvl =>1206lvl i 1188lvl
2x (1200lvl) zabił 1200lvl =>2x(1204lvl) i 1188lvl
3x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1203lvl) i 1188lvl
4x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202,4lvl) i 1188lvl
5x (1200lvl) zabił 1200lvl =>3x(1202lvl) i 1188lvl
3x (1000lvl) zabił 1200lvl =>3x(1003,6lvl) i 1188lvl
3x (700lvl) zabił 1000lvl =>6x(701,8lvl) i 990lvl
990lvl zabił 3x(701,8lvl) =>997,4lvl i 3x(695lvl)

{
( trójkąt:każdy zostaje zabity przez 2)
Mamy: 1000lvl, 1000lvl, 1000lvl
2x(1000lvl) zabija 1000lvl=>2x(1003,3lvl) i 990lvl
(990lvl i 1003,3lvl) zabija 1003,3lvl=>(993,4lvl i 1006,6lvl) i 993,3lvl
(993,4lvl i 993,3lvl) zabija 1006,6lvl=>(996,8lvl i 996,7lvl) zabija 996,5lvl
Rezultat 996,8lvl , 996,7lvl , 996,5lvl
}
inne:
(600lvl,700lvl,900lvl) zabija 1000lvl=>604,1lvl, 703,6lvl, 902,8lvl i 990lvl

Sądzę, że to dobry sposób na dostawanie lvl za zabicia, a jak nie to napiszcie co xd


nawet nie wiem o chuj tam chodzi ale dejcie enfo kilka lvli

krychaxp - 2018-12-05, 14:28

chodzi o system przyznawania lvl za gracza ...
ulicznebajlando - 2018-12-05, 14:32

KRYCHA CO TY CPIESZ WEZ TO ODSTAW PROSZE
krychaxp - 2018-12-05, 14:40

nie bo dobre


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group